Ważne zmiany na blogu

Komentarzy:

Ostatnio zastanawiałem się czy nie wprowadzić pewnej zmiany na blogu. Chodzi o publikowanie każdego zdjęcia osobno. Ma to swoje plusy dodatnie i plusy ujemne.

Plusy dodatnie:

  1. Dodanie etykiety z nazwiskiem autora (na dłuższą metę łatwiej będzie można odnaleźć zdjęcia konkretnego fotografa i będę mógł podlinkować to pod konkretnego autora na stronie z ich listą)
  2. Zdjęcie będzie mogło mieć kilka etykiet (często zdarza się, że pasuje ono to wielu kategorii)
  3. Możliwość „polubienia/udostępnienia” konkretnego zdjęcia FB i G+ (może też Pinterest)
  4. Dodatkowa kategoria [+18] dla zdjęć, które pokazują więcej niż młodzież powinna zobaczyć wchodząc na bloga.
  5. Większa ilość nowych kategorii/etykiet.
  6. Zniknie link „zobacz więcej” (gdyż nie będzie już do niczego potrzebny) Jego całkowite znikniecie będzie możliwe po migracji wszystkich zdjęć do nowej formy publikacji.

Plusy ujemne:

  1. Na pewno na blogu pojawią się zdjęcia, które już były publikowane
  2. Dla mnie to w cholerę roboty (ale ja lubię to robić. Sam nie wiem czy to plus czy minus.)

Aktualizacja 07.04.2012
Postanowiłem wdrożyć te zmiany. Jestem pewien, że będzie lepiej.
belka